Tuesday, December 11, 2007

Weihnachtliche Beleuchtung - Christmassy Lighting



Heute möchte ich euch meine Weihnachtsbeleuchtung zeigen. Im Wohnzimmer steht die Pyramide, am Schlafzimmerfenster könnt ihr den Weihnachtsbaum sehen und in der Küche habe ich den Lichterbogen stehen.
Today I wanna show you my christmassy lighting. In the livingroom stands the pyramid, at the bedroom window you can see the christmas tree and in the kitchen I have put the light bow.

6 comments:

Wurzerl said...

Also die Pyramide werde ich wohl irgendwann die Tage bei Dir entführen, so etwas habe ich nämlich für eine dunkle Wohnzimmerecke gesucht. Licht im Winter ist etwas wunderbares und im Advent kommt noch so etwas gemütliches, verheißungsvolles dazu, genau das richtige für uns kleine Mädels (grins), stimmt's, oder habe ich recht?!?!
Übrigens, in meinem neuen Post wartet eine Überraschung auf Dich, ich hoffe, keine unangenehme.
Lieber Gruß vom Wurzerl

Alexandra, Writing & Baking Enthusiast said...

Thank you, Britta. I was able to finally get in touch with two of them, one, who lives an hour and a half from them, still no contact. No electricity, but they are okay with their dad. Your Christmas window lights are lovely.
Alexandra

Jenn and Jacqui said...

Hi Britta, your Christmas lighting is so beautiful! We love it when the house is all decorated and the lights are on and you can just sit in your favourite chair and enjoy :) Jenn and Jacqui

Kelli said...

So pretty, Britta!

Kelli

Catherine said...

Your Christmasy lighting is beautiful ~love the pyramid..beautiful! And your snowman in earlier post is adorable!! :)
Cat

Dielampensilke said...

Wunderschöne Lichtakzente und die Lichtpyramide sieht in der tat genial aus. Wünsche ein frohes Weihnachtsfest.